Szexésnyúljork

868#

Posted in apróörömök, kárriér, nappal by szexesnyuljork on április 25, 2011

mindenkinek ajánlom figyelmébe a holnapi kitekintő oldalt, ahol az én remekművem mellett megcsodálhat egy olyan cikket is, melyről – utólagos átnyálazásom eredményeképp – biztosan elmondható, hogy egy mondat sem felel meg az eredetileg leadottnak. az a kemény, hogy még így is maradt benne annyira gány dolog, hogy beszarás, de azt meg már igazán észrevehette volna a vezető bácsi, aki megírta a buta gyakornokkurva helyett. én egy hibát kijavíttattam, de többet nem vagyok hajlandó (és sajnos nem is az én feladatom), de lássák csak, hogy mi jelenik meg azon bizonyos név alatt. különösen ajánlanám a szóismétléseket, melyek az átírás után is fellelhetőek (sajnos), illetve néhány egyéb stilisztikai és nyelvtani hibát. mmm, fincsi. úúúgy megszerkeszteném, de nem lehet. és ez a kiadott anyag pedig sajnos igazából a főnök bácsit jellemzi, nem a buta kurvát, de nekem már az is elég, hogy az ő neve van ott.

az a fos, hogy nem fogja elolvasni a saját cikkét (szokás szerint) és úgysem tűnne fel neki, hogy egy mondat sem stimmel azzal, amit ő beadott a rovatba.

ú, talán lementem. something to remember. (bárcsak megoszthatnám…)

have a nice day everyone! :D

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on április 26, 2011 at 13:23

    Imádom, mikor szidsz valakit, bébi! :D

  2. szexesnyuljork said, on április 26, 2011 at 13:34

    kössz. előben állítólag undorító :D


heh?

