Szexésnyúljork

861#

Posted in apróörömök, kárriér, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on április 12, 2011

elmesélem itt is a reggeli alkotásom.

este leejtettem a telefonom ami szétesett én meg összeraktam és kész. ébresztő beállítva és mikor kipattantam az ébresztőre, gyanúsan sötét volt… körbenéztem jobban, mondom wtf. aztán leesett, hogy 2010 január elseje van a telefonom szerint, úgyogy talán az óra sem stimmel. ezért gondoltam bekapcsolom a laptopot, hogy megnézzem hány óra, de aztán eszembe jutott, hogy egyszerűbb a zsebórámat megnézni, és arról állítottam be az időt a telefonomra a TÉLI időt szóval, telefonom szerint 7.23kor kb háromszor bejelentkezett a kapun a kódommal valami köcsög ingatlanos a szomszéd lakásába, ezért felébredtem (ha meglátom még egyszer akkor szólok neki, hogy felejtse el a kódot amúgy, mert az az enyém, bár most jól jött) szóval “7.23”kor meg már túl világos volt és leesett, hogy a zsebórám nem állítottam még át nyárira. úgyhogy “7.30”ra el is készültem és rohantam a parlamentbe. pontosan 9re értem oda a külügyi bizottságba úgy, hogy 10 percig tartottak fel a kapuban. jó helyen lakom :)

Reklámok

heh?

