Szexésnyúljork

857#

Posted in éjjel, maipara-hipochonder, marcel, vattafakk? by szexesnyuljork on április 9, 2011

amúgy még mindig nem értem, hogy wtf van. ez biztos ilyen kozmikus dolog, vagy  mindenki menstruál, de miért ölik egymást MINDENHOL az emberek? igazából már csak dél-amerikában kéne valami kis kontinens méretű háború, és akkor mindenhol lenne valami. és a jankának is lenne szakdoga témája ;)

szólok az embereimnek.

ja és félek, hogy beteg a cicám, persze ugyebár én túlaggódok mindent, de ma délután nem tudott pisilni, pedig akart. mondjuk a “kedvenc fotele” megint hugyos volt, szóval friss a probléma. de most főztem neki cickafarkfüvet. bár nem tudom, állatoknak lehet-e, embereknek húgyuti célra ajánlott – megittuk együtt, ő is lefetyelte, kellemes csalódást is okoz néha ez a kis dög. én mondtam, hogy tiszta emberi! :]

heh?

