Szexésnyúljork

856# statement.

Posted in apróörömök, fémösz-ség, fesön, nappal by szexesnyuljork on április 9, 2011

akárkiakármitmond.

én nagyon szeretem a mihalik enikőt és büszke vagyok rá.

(22. 178/60.  83-60-80.)

és nem kell benne erőltetetten keresni semmi okosságot, nem orvosnak ment meg professzornak, pont jó, tökéletesen teljesíti a modellt. amúgy meg tök jó neki, egyidős velem, de rá van kényszerítve a felnőttségre. hehh, és kurva gazdag lehet már :D ezt a kettőt irigylem csupán..

én meg berakok valami seggrázósat és nekiállok takarítani szakadt pólóban. szeksziii

ps: és ráadásul naggyon jó ’70 feje van, ami persze most tök jól jön neki :)

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on április 10, 2011 at 13:21

    hogy dugják el a hosszú hajat a paróka alá? sose értettem, hogy miért nem dudorodik.


heh?

