Szexésnyúljork

853#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, kárriér, vattafakk? by szexesnyuljork on április 7, 2011

a Férfi XXX túrán vidéken – vályogvillamos miniatűrt kértem szuvernírbe – én pedig a macskámra és a karrieremre koncentrálhatok végre. reggel még szerencsére volt némi golden shower búcsú – bár orvosi ellenjavallatra, de az minket nem érdekel, a szerelem mindent legyőz. aztán hát mi van még. szakdolgozat szerkesztésben is közreműködöm, ha már az adott konzulens ba***k szegény barátnőmre, és ma végre a rovatvezető is megdicsért. úgy látszik érdemes néhány órát rászánni egy kitekintőre (a holnapi lap 10. oldalának felét is szépen befoglaltam), mert az úgy látszik jót tesz a finomítási processnek. néha könnyen feladom a dolgokat, de a talomban lévő 4 kitekintőből úgy látom, hogy kivételesen inspirál a faszkurva2* konkurrencia** zavaróbénagyakornokakiittakardolgozni. ha azon múlik, kicsinálom. most nem hagyom magam, szorri.

idő közben be lettem mutatva a legjobb zsidó-spannak is, aki abban a tekintetben igen szimpatikus volt, hogy a – manapság sajnos ritkaságszámba menő – intelligens humorral rendelkezik. ráadásul azzal a fajtával, ami első találkozásra is nyilvánvaló. és az nagyon nekem való dolog. noha azt is észrevettem magamon, hogy bemutatáskor szívesen nyúlok az egyetlen közös témánkhoz, a Férfihoz, aki persze nem értékelte, hogy két csípős humor céltáblájává vált a beszélgetés folytonosságának fenntartása érdekében. (nagyon látszik, hogy most munkahelyről írok? szerintem ez a számítógép tehet a stílusról.)

húzok is, mert velem van tele a lap és én is szerkesztettem a 9-est, ráadásul a 8-ason kijavítottam egy iníciálét, szóval ma már tök jó voltam. és a titkárnő is engem szeret. na. bár az előbb olyan “kicsikart szó a haldoklóból” stílusban elkezdte, hogy “csak arra vigyázz…” de én balga módon félbeszakítottam és most rettegek. most akkor honnan tudjam, hogy mire kell vigyáznom??

*ez olyan csúnya

**ennek meg azért nem nevezném ezt a bárgyú lúzert

heh?

