Szexésnyúljork

851#

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on március 31, 2011

tudom, hogy eddig én vonakodtam mindenféle bemutatástól meg hasonló kínos helyzetektől. szóval gondolom magamra vethetek, ha már nem is vagyok hívva. sohamár. sohamár. nekem semmi sem jó. ha hív akkor félek, ha meg nem hív, az bedepít.

vagymivan?

ápdét: a legjobb, hogy Ő nem is tud erről. ez az én buksimban van. ami persze a rosszabbik, mert ha én egyedül maradok a buksimmal, akkor abból sosem sül ki jó.

ápdét2: igazam volt. amikor a telefonos rinyálás során végül szóba került egy következő bemutatósdi, egyből megbántam, hogy pampogtam, mert igazából továbbra is húzom a szám. pedig tényleg csak annyit szeretnék, mint egy átlagos nő. menjen minden az én terveim szerint, ne kelljen hisztiznem, ehelyett a férfim olvasson a gondolataimban. hát olyan sokat kérek?!

ápdét3: ehh, whateveeeer

heh?

