Szexésnyúljork

848#

Posted in önsajnálat, kaja, kárriér, kritikus, nappal by szexesnyuljork on március 29, 2011

kivagyok totál. de tegnap írtam 150 sort. ma még csapnék egyet, de rakottkrumpli meg még egy edzés, holnap meg kórházasdit játszunk. ha már ennyi house-t néztem, gondoltam bevonulok.

tegnap észrevettem, hogy az edzéstől lett seggem, de jó értelemben. már nem folyik össze a combommal. ami menő.

a gyakornok luvnya meg kiborít. elhatároztam, hogy nem fogok foglalkozni vele ennyit, nehogy faszkurva szicsuéjsön legyen – nem szexi, amikor megszállottan gyűlölködöm – de valamit muszáj lesz lépni. vagy léptetni másokkal. mert, mint kiderült, nem iskolai gyakornok, hanem dolgozni akar. ahhoz pedig nem csak tehetség kéne, de státusz, számítógép és írnivaló is. merthogy ezek közül egyikből sincs fölös. az meg, hogy nem is tud írni, az meg ugyebár alapproblem. szóval eksön kell. mert ez a helyzet nem fog változni, úgy meg mi értelme így hagyni.

node. most rakottkrumpli a pöcsinek. meg nekem.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninetke said, on március 29, 2011 at 19:35

    És mi ez az edzés amitől nem lesz folyós seggem?

    • szexesnyuljork said, on március 29, 2011 at 21:28

      erobikk és kardió :D
      égetjük a zsírtot ezerrel

  2. Ninetke said, on március 31, 2011 at 18:47

    pedig reméltem, hogy valami olyan aminél csak lustulni kell és mégis fogsz :)


heh?

