Szexésnyúljork

846#

Posted in alkohol, apróörömök, éjjel, partihard by szexesnyuljork on március 27, 2011

megjegyezném, hogy a korai öröm énekese egy rasztás-indián. lélekben. mert igazából meg egy tengerész.

nagyon örülök, hogy véletlenül a könyvtárklubban kötöttünk ki.

(én persze végig a faszimra gondoltam, aki milyen büszke lenne és mennyire sajnálhatja, hogy családot látogat. mert ilyen mázlista véletlenek igazán ritkán vannak.)

viszont az prájszlessz volt, amikor a mögöttünk lévő asztalhoz leült egy kopasz gyúrós diszkós állat és a két idegen csajnak azzal indított, hogy (tuti csak félrehallottam, mert ez így túl szép lenne, de) “ugye, hogy milyen gázak a nyomulós faszik?” de neem, biztos, hogy nem ezt mondta, az tényleg túl szép lenne. mindenesetre utána kifejtette, hogy ő buddhista-szimpatizáns ésatöbbi. de aztán inkább előre fordítottam a kagylóim és koraiörömöt hallgattam. mert az jobb. jó.

csak azt nem tudom, hogy mitől ilyen szárazak a kezeim.

heh?

