Szexésnyúljork

842# mert ma is csiripelnek

Posted in apróörömök, nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on március 22, 2011

annyira szeretem. és annyira szeretem, hogy ennyire szeretem. pont úgy, ahogy van. legszívesebben egy kis klimatizált üvegbe zárnám (ez most rosszul hangzik, de nem úúúgy), hogy örökre olyan maradjon, mint amilyen most és ne változtassa meg az élet – se pedig én. no persze az üveg mögött nem szabad dohányozni, de vele kivételt tennék néha.

szeretem, hogy mennyire olyan, mint én. és azt is, amikor meg egyáltalán nem. mert az meg új. az előbbi meg hátborzongató. de olyan nagyon jól. mintha mi tényleg egymásnak lennénk szánva. és néha tök mérges vagyok azokra a lányokra, akik előttem csesztették. mit nem lehetett rajta teljes mértékben imádni? érthetetlen. de nem is érdekel, mert már az enyém, és nekem tökéletesen megfelel.

 

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninetke said, on március 22, 2011 at 15:52

    Oh de szép :) hüpi ;)

  2. szexesnyuljork said, on március 22, 2011 at 15:52

    de gyors vagy :D

  3. emmácska said, on március 22, 2011 at 22:55

    azám! :]
    hajhj, de jó volt ezeket olvasni, szívmelengető.

    • szexesnyuljork said, on március 22, 2011 at 23:35

      örülök, hogy van még remény a világban :]


heh?

