Szexésnyúljork

816#

Posted in nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on március 1, 2011

ja és

5. állítólag valami szülős bemutatás van betervezve következő hétvégére, ami nagyon izgalmas, mert nem tudom, szeretik-e a nyávogó, balfasz kislányokat. viszont én már tényleg nem szólhattam semmit, mert a Férfi már kétszer volt nálunk és a minap még beszélgetett is a Felmenőkkel, ami azért elég szürreális élmény volt. mármint alapjában véve az, hogy valakit egyenrangú beszélgetőpartnerként kezelnek, bár mondjuk nehéz vele nem beszélgetni, merthogy be nem áll a kis szája. mondtam is anyáéknak, hogy mi ők vagyunk, csak fordítva. én szeretem hallgatni. noha még egy eldöntendő kérdésre is egy kisebb monológgal válaszol, nagyon kellemes hangja van, és könnyű rá elaludni is, nem zavar, ha a háttérben duruzsol. [höhö] de amúgy tényleg elhallgatnám őt egész életemben.

heh?

