Szexésnyúljork

815#

Posted in apróörömök, egyetemes, nappal, zene by szexesnyuljork on március 1, 2011

1. aszittem behugyozok a röhögéstől [és nem csak azért, mert felfáztam], amikor ma alkalmazott nemzetközi jogon a (z egyre inkább kurvanagyarc) tanárbácsi elnyomta a chewbacca védekezési technikát. emlékeztetőül:

2. végre van women’s secret a váciuccán, így mostmár tényleg soha többé nem kell elhagynom a 200 méteres körzetem. (bár még egy forzen joghurtos hely, nomeg az a másik fehérneműs, aminek most nem gurik be a neve – nos azok még hiányoznak.)

3. illetve szintén végre: megvan a heinekenes zene, amit igazából már fél éve imádok, de sosem vettem a fáradtságot, hogy kinyomozzam, kiez. úgyhogy tessék, mindenki hallgassa meg és cunciskodjon rá valamit.

ez a lány annyira cuki, hogy bekerült rutkai bori mellé, a példaképes dobozkámba.

4. ja és még annyit – ha már így beszámolok -, hogy megrendeltem végre a keith richards könyvet, szerencsére booklinenak megvan angolul, bár tényleg röhejesek már ezek a mindenféle elképzeléseim, amiket fél évekre elfelejtek. de happyend, mert végül beugrik mindig.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on március 2, 2011 at 01:28

    ezt a zenét én is agyonhallgatom.
    jessz!


heh?

