Szexésnyúljork

807#

Posted in apróörömök, kaja, kárriér, kritikus, nappal by szexesnyuljork on február 23, 2011

ja, amúgy csak szólok, ha a kadhafi második nőjét úgy hívják, hogy farkas zsófia. höhö. mekkora kúlság lenne, ha így magyarosíthatnám a cikkben, jeeeej :D

ja és még annyit, hogy ma következett be az a történelmi esemény, amikor betettem a lábam egy ilyen menőpapírdobozos kávézóba. hétvégén unatkoztam, szóval több blogbeszámolót is végigolvastam ezekről a helyekről, és kiderült, hogy a costa a legjobb ár/érték arányban. tulajdonképp nem az, hogy arányban. hanem egyáltalán. ez a legolcsóbb a kávé meg állítólag a legjobb. szóval ma reggel, munkábamenet bementem az eiffel téri costába és rendeltem egy tejeskávét (cukormentes) karamellsziruppal.

nos. én a kávétól mindig rosszul leszek, csakis igazán jó kávét tudok meginni. vagyis hát az olyant, mint például amit a faszim csinál az ő gépén otthon. vagy anno a keverős marci. finom krémes. azt szeretem. és ez a costás olyan volt. nem volt túl édes (attól is rosszul szoktam lenni) és nem volt túl keserű sem. pont jó volt. lecsúszott a 4 deci, ami persze olyan következményekkel járt, amiket úrihölgyek nem szívesen vesznek a munkahelyükön, vagy bármilyen nyilvános helyen.

persze ritkán jó még ez is, nem vagyok olyan nyominger búzacsíra, aki minden nap 7-800 forintos kávét tervez inni, de a félévente egyszeri igényemet ezentúl ezen a helyen fogom kielégíteni. most mindenesetre felpörögtem (nem csak az emésztésem, hanem a lábam is, úgy pattog ülés közben, mint a durvaélet)

(azért írok ma ide ennyit, mert 65 55 soros cikket kéne írnom épp)

ápdét: mmm, az a gőzölt tej. az volt a legjobb az egészben…

heh?

