Szexésnyúljork

805#

Posted in apróörömök, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on február 23, 2011

ja és az együttlakásos cucchoz egy kis zsidós anekdota. (még mielőtt a hatalmas olvasótábor megijedne: mivel pénzügyi téren tiszteletbeli zsidó vagyok, ezért én mondhatom, hogy fag. persze amúgy is mondanám.)

van az én barátomnak egy olyan kis legesjobb barátja, akivel mindig megbeszélik az élet nagy dolgait. én úgy tudom ezt a viszonyt kettejük között (úgy gondolom, helyesen), hogy az én faszim nagyon felnéz erre a FÉRFIre. mert az nagyon művelt és jó vele megbeszélni az élet dolgait. valószínűleg az is tetszik neki, hogy házas és nászútjukon bejárták a keletet tadzsikisztántól üzbegisztánig (jó ez a kettő egymás mellett van, de érted, azt a környéket), és az én barátom úgy gondolja, hogy a jövőben ezen a téren is tanácsokat kérhet tőle esetleg.

szóval ennek a barátnak – akinek még nem lettem bemutatva, mert attól félek, túl nagy a befolyása ahhoz, hogy megkockáztassak egy esetleges rossz benyomást – volt egy ötlete: ” ti miért nem költöztök már össze?…” na. mire már épp mondtam volna: ez is megházasodott, aztán most mindenkit össze akar boronálni, kiderült, hogy neeeeem. nem erről van szó. korántsem. ennek az úriembernek ugyanis imigyen folytatódott a mondandója: “… hiszen legalább 80 ezret spórolhatnál az albérleten! még akkor is ha te fizetnéd az összes számlát!”

sétálunk hát tovább az aluljáró lépcsőjén felfelé, majd (megkönnyebbülve) így szólok:

“ekkora egy zsidót!!”

“én mondtam!”

heh?

