Szexésnyúljork

804#

Posted in apróörömök, éjjel, vattafakk? by szexesnyuljork on február 23, 2011

az egy dolog, hogy valóban mindketten a BBC-t néztük tegnap egész délután (azon az Ein Volk! Ein Führer!-es Kadhafi beszéden beszartam konkrétan), de az, hogy utána ugyanazt is álmodjuk, az szerintem már túl cuki.

Ő: bővebbet nem tudok az álmáról, csak annyit, hogy állítólag az utcán voltunk és onnan tudósítottunk (az faszim bevállalósabb, mert)

Én: egy hotelszobából figyeltük csak, hogy mi a stájsz. lenn az utcán meg ment a csetepaté, emberek ordibáltak meg rohangáltak meg lövöldöztek meg robbantgattak. az a hotelszoba végül átváltozott szerkesztőséggé, mármint a szoba maradt, de akkor már úgy tudtam, hogy a rovatban vagyunk. és kérdeztem a faszim, hogy nem lesz feltűnő, ha megint benn alszunk a rovatban? bár két külön ágy volt. a faszim anyja meg a konyhában főzött nekünk. [noha még nem ismerem személyesen, de szerintem nagyon kedves és jóarc lehet, ha elkísért minket líbiába, hogy főzzön. (bár úgy tudom, otthon nem nagyon szorgalmas ilyen téren. de líbia mindenkiből kihozza az ÁLLATOT.)]

heh?

