Szexésnyúljork

802#

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on február 21, 2011

elveszett a nyakláncom, ami most szeptemberben volt 7 éve, hogy folyamatosan rajtam volt.

a nyaklánc meglett a ruhámban, a pillangó róla azonban nem.

itt van valahol a lakásban, de … nos, ha valaki már járt itt, az tudhatja, hogy itt nagyon sok dolog “van”. amik már sosem kerülnek elő.

szóval érdekelne, hogy ez valami jel-e. tekintve, hogy az első “életemszerelméhez” köt (gyakorlatilag. mert igazából a húgától van és mindig ő jut róla eszembe, nem a srák), és azért ott kezdődött a karrierem. és talán lassan végződik. vagy csak annak a jele, hogy kb fél éve nézem, hogy “jajj, de el van vékonyodva ez a madzag, el fog szakadni hamarosan” és nem tettem ellene semmit. merthogy persze nem akartam levenni és másik madzagra fűzni. mert akkor le kellett volna venni. most meg eltűnt.és azért egy 3mm-es pillangót megtalálni… igazából nem lehetetlen. szedtem én itt már össze kontaktlencsét is.

5 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. kacskaringo said, on február 21, 2011 at 16:53

    az kéremszépen már művészet.

    nekem kásagyöngyöt kellett, padlószőnyegről, kézzel. a porszívó nem volt megengedett. az is kellemes volt.

    • szexesnyuljork said, on február 21, 2011 at 21:39

      na de most mi lesz akkor velem?? hiányzik a nyakamból nagyon. furcsa nélküle az élet. ráadásul a héten lenne reunion a csajjal :D szégyenben leszek

  2. kacskaringo said, on február 21, 2011 at 22:12

    hm, hát szar ötlet lenne tőlem egy fémdetektor. nem minden háztartásban akad. ahol legutóbb felbukkant a lánc, annak az útját keresztezi valahol a pillangó is. ha csak nem térítették el.

  3. csen said, on február 22, 2011 at 19:51

    részvétem.

    • szexesnyuljork said, on február 22, 2011 at 22:21

      jankának mondd, ma a szaunában kifejtettem neki a bonyolult kis gondolatmenetem. bizonyára fárasztó volt. de talán kicsit vicces is.


heh?

