Szexésnyúljork

794#

Posted in apróörömök, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on február 16, 2011

a XXI. század nagy találmánya nem a rák ellenszerének felfedezése lesz, hanem az, amit ma reggel találtam fel.

a Greenpeace-es/WWF-es pöcskék ellenszere:

határozottan vágjunk át közöttük egy eredeti rókaprémkucsmában, míg kezünk finom elutasító intésével  – amit természetesen a metsző hideg ellen nyúlbundából készült kesztyűnkkel óvunk – finoman tántorítsuk el őket megszólításunktól.

vélhetően kissé undorodva fognak utánunk köpni, de ez senkit se zavarjon. hiszen – bár fennköltek, magabiztosak és csinosak vagyunk – nem lehet minden tökéletes. (ahogy a kemoterápiának is sok rossz mellékhatása van. amennyiben én fogom feltalálni a rák gyógymódját is, megígérem, attól nem fog hullani senki haja.)

(az orosz-izraeli gyakornok meg beült a helyemre. tudom, hogy azt hiszik, én közéjük tartozom, csak mert nincs telepakolva az asztalom, és fiatal lány vagyok, de azt a csúnya nézést talán megjegyzi.)

Reklámok

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninetke said, on február 16, 2011 at 15:58

    nyugi engem is mindig gyakornoknak néztek a gyakornokok. aztán amikor elkezdtem betanítani őket, akkor meglepődtek…


heh?

