Szexésnyúljork

793#

Posted in apróörömök, éjjel, kaja, kárriér, marcel by szexesnyuljork on február 13, 2011

régóta várt pervezióm válik valóra holnap a nyolcadik oldalon. legalábbis nagyjából. csak mert a reggeli kitekintő után már kicsit “leszívódtam”.
de segáz, mert utána 1, azaz egy darab skins rész alatt megsütöttem egy tepsi browniet.
most pancsoló kislány (és kisfiú) következik, utána king’s speech (remélhetőleg nem fakktalanított változat), sör, meg mindenféle jó dolog. kislányoskisfiús dolgok. meg sör.
ja és a mai nap nagy élménye: először hallottam, hogy rólam beszélnek telefonon munkaügyben. olyan jó volt, hogy eszükbe jutott a nevem. gondoltam arra, hogy viszek nekik sütit holnap, de a gyakornokkurváknak nem akarok osztogatni, mert ők nem érdemlik meg :D jaaaaj, de kis dög vagyok. de nem érdekel.

ja és marci ma bosszúból (hogy kiszakította a porcukros zacskót) átment a szomszédba. de visszajött és már megbékélt. legalábbis a radiátorral.

heh?

