Szexésnyúljork

785#

Posted in éjjel, önsajnálat by szexesnyuljork on február 8, 2011

kezdek bekattanni. és az a baj, hogy már nem hiszem, hogy jól. úgy érzem, napról napra kevesebb leszek. ez persze csak akkor érződik, amikor egyedül vagyok, de ez így nem jó. hogy lesz nekem így személyiségem, kéremszépen?! fostos.

és az is van, hogy eddig csak szomorú voltam, de most már mérges is picit.

amúgy meg más férfitéma: én tényleg nem értem, hogy hogyan illek az eddigi sémába. egy nézőpontból persze örülök, hogy kiemelkedő vagyok a “többiekhez” képest (nem vagyok elszállva, ez a szitu már reálisan nézve is ég és föld), csak néha zavar, hogy ilyen sorba kell beállnom. mert azért néha felszalad a szemöldököm, ha van szerencsém megpillantani egy-két elődöm. az meg aztán már végképp felháborító [gyomorforgató] élmény, ha még van hozzá nyilvánosan olvasható (lelkendező és elszállt hangvételű) háttérsztori is, mert attól kicsit mindig hányingerem lesz. komolyan. (ilyenkor titkon azt remélem, hogy állításaival ellentétben mégis keményen drogozott, vagy akár csak a campuson próbálta ki, és nagyon beütött az LSD vagy akármi durva hallucinogén anyag)

kapcsos zárójelben jegyezném meg, hogy [utálom a fészbukot meg a blogokat. úgy a webkettőt egészben. és olyan jó ilyenekkel húzni az agyam egy ilyen magányos kis estén.]

és tudom, hogy nem illik, meg gyerekes ilyet mondani valakire, de “Pfujjmár!” és ilyenkor… néha… csak ennyi visszhangzik bennem: “haver, te ezt most komolyan gondoltad? és akkor én mit keresek itt?” persze örülök, hogy (megjegyezném igen hirtelen.. mondhatni napról napra) megérkezett az ízlésrendőrség, de akkor is megalázó néha ilyen sorban állni. azt tudom persze, hogy ŐŐŐ egyáltalán nem következetes, sőt, szinte már bájos módon következetlen, szóval akár nem is kellene erre alapozni. de a bizonyos harmadik (jól számolom?) megközelítés vonalán gondolkodó gonosz kis bogár szerint (aki a mogyorónyi agyam mellett könnyen elfér a búrámban) meg persze önbizalomromboló. ha tegyük fel, csajtéren megvan a maga ízlése, és szerinte én oda beleillek.

most meg kirázott a hideg. hát komolyan. pfujjmár.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninetke said, on február 8, 2011 at 20:17

    mivanmivanmivan? depi vagy?

  2. szexesnyuljork said, on február 8, 2011 at 20:23

    csak egyedül kattogok. inkább persze dolgozni kéne.
    de igazából nem depi. a végére inkább mérges lettem :D

  3. szexesnyuljork said, on február 8, 2011 at 20:24

    ez persze az update-elt verzióból jobban előjön :D


heh?

