Szexésnyúljork

780#

Posted in éjjel, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on február 4, 2011

az úgy volt, hogy én ősz kontyos néni voltam ő meg öreg bácsi és a feneketlen tónál sétáltunk. (ott, ahol elhagyva a hemingway-t, közeledsz a kosztolányihoz.) szóval ott sétáltunk, én a baloldalán – ezt nem értettem – és mindkettőnk hóna alatt egy-egy MN, összecsavarva (ezt sem értettem, mert általában hajtani szoktuk, mindketten).
én pedig tudtam, hogy már rég meghaltunk.

amikor ezt reggel elmeséltem neki, nagyon nem örült. nem tudom, hogy a halottas dolog miatt. vagy esetleg amiatt, hogy nemhogy amígahalálelnemválaszt, hanem még a síron túl is hozzáláncolom magam, megfosztva őt – többek között – a 72 szűz kényeztetésétől.

hát szorri.

(és életemben ennyire még nem voltam szomorú a péntek miatt.)

heh?

