Szexésnyúljork

778#

Posted in éjjel, önsajnálat, kárriér, maipara-hipochonder, nappal by szexesnyuljork on február 3, 2011

mint tegnap este megtudtam, az én seggemet (a rárakódott finom, porhanyós zsírrétegtől eltekintve) azért nem dícsérik az amúgy mindenevő, kiéhezett, házas munkatársak, mert nekik én túl liberális vagyok. igen. akármit is jelentsen ez pontosan, bár én inkább úgy fogalmaznék, hogy fiatalka, gyermeki, nem eléggé nőies (ők állítólag a titkárnő típusokat tolnák előszeretettel).

ezt alátámasztandó (ha már lúd alapon), ma egy ilyen emailt kaptak tőlem. és akkor ezzel együtt legalább a Kedves Olvasók is megtudják, mit álmodtam ma hajnalban. a rossz álmom után ez jól is jött. hát tessék, váljon mindenki okulására:

Vidámparkos céllövöldében lőttem fel-felbukkanó, élő, Juventus mezben lévő, de Liverpool játékosokra. Már ez is eléggé összezavart, de az még jobban, amikor megláttam egy igazán ismerős arcot közöttük. (Természetesen a Beatles-es fiúkon kívül!!) Megfordultam és megkérdeztem Lelét, hogy a Z mit keres a Liverpoolban, hiszen az a Beatles csapata. Úgyhogy Lele felvilágosított: Z ifjú korában focista volt ott (más frizurával és … sportosabb testalkattal), de ezt titkolni kell a R elől, mert tisztára megőrülne és soha nem hagyná békén a Z-t a faggatózásával, meg a hülye kérdéseivel, mert a R egy focibuzi.

Mindeközben már egy teremfoci pályán álltunk, én meg az alapvonal mögül becsavartam egy labdát a kapuba (igen nagy hatással vannak rám a közvetlenül elalvás előtt történő dolgok, jelen esetben ez a videó: http://sportgeza.hu/sport/futsal/2011/02/02/falcao_a_kapu_mogul_rabonazva_rugja_be/ ), és akkor megjelent R, és azt mondta, hogy ne aggódjak, ő már régóta sejtette, hogy a Z játszott a Liverpoolban.

Szóval nem én árultam el a titkot. Csak gondoltam, hogy szólok, mielőtt bármi ilyesmivel meggyanúsítanátok.

azt nem írtam meg nekik, hogy szerelmes vagyok R-be. ennyi is bőven elég.

(aki szerint pontosan azért nem néznek rám nőként, ugyanis “underground” elterjedt, hogy én az Övé vagyok és megbeszélték, hogy engem kihagynak a disznólkodásból. ez is egy jó megközelítés, de szerintem picit erőltetett.)

amúgy itt ülök pokrócokban felfázva, ma sem lesz így jóga, de legalább írhatok. kúl. lehet tűkön ülni, úgysem lesz belőle semmi.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Panka said, on február 4, 2011 at 23:05

    jógázol?hol?

    • szexesnyuljork said, on február 5, 2011 at 15:07

      körút és király utca kereszteződés. de hétfőn kezdem csak :) wannacome?


heh?

