Szexésnyúljork

767#

Posted in éjjel, önsajnálat, vattafakk? by szexesnyuljork on január 27, 2011

úgy tűnik ezentúl minden félreérthető megjegyzést, mondandót ki kell irtani az életemből. kár lesz értük, én meg megpukkanok. és nem a jó értelemben.

emberek. hogy lehet ilyen paranoiássá nevelni egy fiút? lányok hosszú-hosszú(-hosszú-hosszú) sora a felelős, tudom én azt. basszátok meg, ti lányok, ott a hosszú sorban.

akik féltékennyé tettetek. akivel annyit féltékenykedtetek. akivel annyit veszekedtetek. hisztiztetek. hogy most egy szó, egy félreértett nyomorék szó az én számból. és máris lefossa a bokáját félelmében.

fárasztó. de rohadtmód. és az eltelt hónapok során nem lett kevésbé fárasztóbb, mint amilyennek indult. tudtam már a legelején. viszont olyan ez, mint az az ing a mangoból. megmondtam a pénztárnál a jankának, hogy “tudom, hogy folyton szöszös lesz, de nem érdekel, mert nagyon kell.” kíváncsi vagyok, mikor fogom megbánni azt az inget. amiről már az elején tudtam, hogy fárasztó lesz.

mert gyűlölök szöszöket szedegetni. és gyűlölök félreértett dolgok miatt magyarázkodni. porcelánboltba meg alapból nem megyek be, mert gyűlölök óvatosan, üvegszilánkokon mászkálni. (eklektikus kép, nem tudom, hogy kerül üvegszilánk a porcelánboltba, de az ő szíve ..    agya ..  mája kétségtelenül egy igen bonyolult szuvenírshop.)

szóval most tényleg egy kicsit wattafakk érzésem van. bár inkább whothefuck érzés ez. whothefuckyouthinkyouare érzés. (pontosan olyan, mint ami az elején is volt. csak akkor én még nem akartam ezt az egészet. úgy könnyebben mondhattam, hogy “mégismitképzelmagárólezazalak,hogymégittnekemkellenemagyarázkodnommindenért?!” most már akarom, de ingatag lelkületem révén sajnos könnyű ám eltántorítani. főleg, ha valaki üvegszilánkboltba kényszerít.)

a ruhát meg persze 30 napon belül, blokk ellenében visszacserélik. he?!

(és tudom, hogy amit egy menstruáló nő mond, azt meg kell felezni, vagy negyedelni (vagy tizedelni akár), de jelen pillanatban a plafonon vagyok, és szerintem nem csak a hormonok miatt. mindazonáltal józan vagyok és visszatérhetünk erre néhány nap múlva.)

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. janka said, on január 28, 2011 at 00:30

    megfogva a lényeget: ismét mesehős lettem :)

  2. szexesnyuljork said, on január 28, 2011 at 00:37

    mindig ott vagy, ahol a heppöning :D

  3. janka said, on január 28, 2011 at 10:54

    ha közvetve is. ez van, vonzom a konfliktusokat :P


heh?

