Szexésnyúljork

757#

Posted in éjjel, halál, vattafakk? by szexesnyuljork on január 17, 2011

az a durva, hogy mi este 9kor találkoztunk a nyugati 4-6 megállóban, és mikor megérkeztem, janka mondta, hogy a sok 13 éves kis luvnyából – akik feltételezésünk szerint valami ingyen külföldi menőre vártak sikítozva, mert hát mimásért – az eltelt 5 perc alatt már többen elájultak a west balkánba való sorban állás közben, bekatizva meg beekizve, ígyvanez.
én meg a villamosra szállás előtt még megjegyeztem, hogy “mennyibe, hogy ez holnap benne lesz a tv-ben”.
hát benne volt.
szánalmas volt az a kannásborozó, visongó, nyomorék tömeg, ami ott állt. komolyan. már bocsánat, de sortűzre méltó felhozatal volt ott. azonban. 16 évesen én is elengedném a gyerekem, nincs mit tenni. viszont az ott látott átlagmagasság, olyan 13 éves korra volt jellemző. (tudom, hogy a halottak a 16+ kategóriába estek, de ez nem számít.) és az is durva, hogy a sok kis hülyét nem felezte meg a belépő. mert az a tapasztalat, hogy ha van belépő – legyen az bármilyen minimális – az már azért elég sok embert kiszűr. nopersze, lehet, hogy ez a 2-3 ezer ember maradt az eredeti 5-6 ezerből.
ami mondjuk engem igazán zavar, az ez a késelés körüli “csendrendelet”, mert még mindig naiv vagyok és nem tudom, hogy miért mondanák azt, hogy nem, amikor igen. de biztos van erre ok. bár nem hinném, hogy pont most, vikiérában kellene késelős cigányokat védeni. szóval nem értem.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on január 18, 2011 at 18:49

    nyúlia.
    ez egy diszkó volt. a kis pőcsök és pinnák kaptak apanázst. vagy, rosszabb esetben, kilopták azt a szülői zsebből.
    az én elméletem szerint pedig semmiféle késről nem volt szó, egyszerűen csak valaki megunta a lépcsőnsorbanállást a másodikig és elordította magát, hogy késelés, hátha eltakarodnak előle. (tudod, jön a farkas, cápa a vízben, ilyen ez. bár, ha így volt, akkor egész jó vicc lett volna, ha nem lett volna belőle pánik, meg minden)
    ajaj. már most az előítélet szól belőlem:)

  2. szexesnyuljork said, on január 18, 2011 at 23:17

    én csak nem szeretem, ha megzavarnak mindenféle összeesküvéselméletekkel, mert úgysem derül ki soha az igazság, én meg kíváncsi maradok.


heh?

