Szexésnyúljork

746#

Posted in apróörömök, éjjel, önsajnálat, nappal, szerelmes nyáladzás by szexesnyuljork on január 6, 2011

mi kéremszépen itt komoly kapcsolati krízissel állunk szemben. gondoltam megosztom.

szóval a probléma abban gyökerezik, hogy én a szextől felébredek. (reggel lehet, hogy csak a felénél, de a végeredmény ugyanaz, pukk után lelőhetetlen leszek.) ez a másik, ez a semmirekellő pedig bealszik.

igaz, ez az egész eksön a napokban olyan éjjel 2 környékére tolódott, de akkor is.

és az igazán felháborító dolog csak ez után következik.

amikor, mint egy fasiszta-pék, kiadja az ukázt, hogy “KISKIFLI!”. olyankor tehát muszáj befordulnom, mert azt hiszi, hogy most akkor majd végre alvás van, merthát ugyebár már a hajnali 3 órát is elütötte az új zsebórám és 10kor sajttáj (ami szerintem nem is igaz, hazudik, csak aludni akar, most sem sajttájon van, hanem… nem is tudom. kurvázik!! :D vagy alszik).

nos én olyankor, némileg duzzogva befordulok, és azt veszem észre, hogy nagyjából 15 másodperc múlva elkezd belehorkolni a fülembe. az elalvós szájszelepével meg a hátamat fújja ütemesen. egyéb kényelmetlenségek is adódnak persze, de az azért már túl intim és leginkább a kozmetikus feladatkörébe tartozna. na hagyjuk.

szóval ez az ÁLLAT, ez alszik, horkol, szétszuszogja a hátamat, én meg forgolódok még egy órát.

bár ma felfedeztem, hogy azért is jó a két takaró egymáson, mert azokat a fülemre szorítva, egy csomó decibelt kizárok magamból.

néhány óra múlva pedig szól az ébresztő, és ez a … már szavakat sem találok rá… szóval ez a férfi úgy pattan ki, mintha… most nem fogok olyat írni, hogy “mintha puskából lőtték volna ki”, mert én ilyet nem írok, de valami ilyesmi.

és csak igen nehezen lehet rávenni holmi elkésést indikáló fetrengésre. de azért néha végülis kitesz magáért, és engem is felébreszt. és azért az ilyenkor jobban jön, mint hajnali kettőkor, mert azért – lássuk be – nekem is lenne mit csinálnom nappal.

most pl 5 perc múlva benn kéne lennem a GYÁRBAN, de még nem is fürödtem, itt ülök pizsamában, mint egy… későnkelőpizsamásbloggerina.

mondjuk, az is vagyok.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on január 6, 2011 at 21:57

    Az a gáz, hogy Gábornak is hasonló problémái vannak.
    Velem.
    Bár én azért remélem nem horkolok. :D
    De mindezt ráfogom a fáraccságra.

  2. szexesnyuljork said, on január 6, 2011 at 22:52

    te alszol be?
    vagy te szúrod az ő popsiját a te kiserkenő fanszőrzeteddel? :DD
    hupsz, asszem túlzottan belementem.

  3. Szandi said, on január 6, 2011 at 23:16

    : DDDDD
    egyébként múltkor tusoláskor nehezményezett hasonlókat, mikor a hátát mostam.
    nálunk én vagyok a férfi, semmi kétség. :D


heh?

