Szexésnyúljork

729#

Posted in önsajnálat, kaja, nappal by szexesnyuljork on december 22, 2010

erősen gyanakszom arra, hogy valaki a közvetlen közelemben folyamatos hormonmérgezéssel próbál elintézni. mint napoleont az arzénnel. nem sokkal ezelőttig teljesen normális najó.. szóval átlagos érzelmekkel rendelkező kislány voltam. most azonban bármin besírok (nem egészen fajul persze konkrét bőgésig a helyzet, bár azt hiszem a jelen esetre megfelelő “mély letargia” kifejezés őszinte használata még jobban elszomorítana). de bármin. naponta legalább egyszer. és tényleg bármin. most épp azon, hogy – mivel később fáradtam be a szerkesztőségbe – lemaradtam a kajarendelésről. rettentő éhes lettem, és mikor épp megkérdeztem -azthittemleendő- ebédpartneremtől, hogy na és ma mit eszünk, megjelent az ajtóban a rendelés. a kajaszagtól még éhesebb lettem, de annyira bedepültem a történtektől, hogy igazából enni sincs kedvem.

persze tulajdonképp ez senkit sem érdekel, meg már mindenki jóllakottan dolgozgat.

nagyon éhes vagyok. és nagyon letört. borzasztó.

mindjárt sikítok és az ciki lesz.

heh?

