Szexésnyúljork

726#

Posted in éjjel, önsajnálat, vattafakk? by szexesnyuljork on december 19, 2010

utálom a meglepetéseket. például azt a meglepetést, hogy 5 nappal a 22. karácsonyom előtt tudom meg, hogy a tavalyi volt az utolsó normális, szokásos karácsony. utálom, hogy szétesnek a dolgok. nem szeretem a változást. és mivel a negatív véleményemhez – alakuljon az ki bármiről/bárkiről – következetesen tartom magam; valszeg szar is lesz az egész.
főleg, hogy engem nem érdekel egy másik család halászléje és töltöttkáposztája.
anyáét meg nagyiét akarom.
és leszarom, ha ez gyerekesen hangzik. és leszarom, hogy már nem ordibálhatok ki magamból semmit az interneten a családi jelenlétet kihagyva, merthogy itt lógnak mind.
fakkivan.
az egyetlen jó dolog a jövő karácsonyaiban, hogy én is mással készülök tölteni egy-két éven belül. de csak délután. mert utána attól még TTny forevör, meg anyáék főztje. sosem rángatnék össze 10 különböző embert magamhoz, mindenféle családi hagyományokat felrúgva. ráadásul nagyi bojkottálni akarja, azzal az indokkal, hogy “szokjatok hozzá, hogy nem vagyok ott”. kösz.

ja és a legjobb, hogy minden nap van valami, amit kitalálnak. lassan készítenek ki. egy-egy csepp naponta.

tulajdonképp most jöttem rá, hogy annyira homályosan látok a szerelemtől, hogy úgyis tökmindegy, hol vagyok és kikkel.

heh?

