Szexésnyúljork

717#

Posted in apróörömök, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on december 12, 2010

mert ezeket még kifelejtettem és mindig eszembe jut, hogy kéne. merthogy, hátha.
szóval.
egy nagy fejű (értsd: óriás fejű) zuhanyrózsa is köllene. meg ágytakaró (marcipán miatt). diktafon, hogy igazi kislány lehessek. az a pirítós sütő, amit elvileg még szülinapomra kaptam, de azóta sem vettem meg. meg még valami, ami megint nem ugrik be. de már így sem nyomasztja a lelkem annyira az elmaradás, mint eddig. huh.

ja meg egy vadászgörény. most láttam a televízióban, hogy az jó.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szandi said, on december 13, 2010 at 01:21

    vegyél inkább axolotl-t.
    az még menőbb, szinte feszít!

  2. szexesnyuljork said, on december 13, 2010 at 14:05

    az wtf? :D

  3. csen said, on december 13, 2010 at 19:27

    bibibííí, nekem van diktafonoooom:)


heh?

