Szexésnyúljork

697#

Posted in éjjel, önsajnálat, egyetemes, múvíz, vattafakk? by szexesnyuljork on november 26, 2010

basszameg, hogy már a segítőkész stréberekben sem lehet megbízni.

még jó, hogy (ha ez már tényleg igaz), az összes közül csak ebből az egy tárgyból kellett volna valamit alkotni, ha nem fogadja el a házidogám jövőhétre, akkor is lesz 36 kreditem, oszt majd jövőre találkozunk. de azért most kurvanagyot csalódtam.

amúgy szerintem beszopatok mindenkit, írok egy kurvajót, belerakom az eddigi cikkeim róla, és akkor megbaszhatják.

ez de trágár bejegyzés lett.

de ezt hozza ki belőlem a budapesti corvinus egyetem.

hogy törnék be a halálfalók az összes redvás ablakát neki. (ja most vitt el a bátyám moziba. haha :])

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. hmh said, on november 28, 2010 at 05:14

    ez azért olyan izé… szóval amikor valaki más beszél egy filmről (például, hogy ki a gyilkos)(vagy hol a kincs), és te meg szeretted volna nézni, de mostmár akkor nem lesz benne annyi örömöd, mint akkor lett volna, ha… de csak egy kicsit
    amúgy bátyáddal mi van, ellopták a telefonját, mert mintha ígért volna nekem bizonyos kopasz (khm) képeket

  2. hmh said, on november 28, 2010 at 05:17

    ez most komoly? hogy lehet tetszikezni a bejegyzéseidet?

  3. szexesnyuljork said, on november 28, 2010 at 12:48

    ezt a filmes dolgot nem értem, remélem nem lőttem le a főpoént (miszerint a halálfalók elpusztítják a corvinust – jaj megint kicsúszott..:D)
    bátyámnak a barátnője próbálgatta a pin kódját, de már meglett a puk és ma este talán el is viszi tőlem a telóját és akkor onnantól hajrá
    a bejegyzések meg talán eddig is tetszettek :D de jaja, a wordpress kurvamenő


heh?

