Szexésnyúljork

695#

Posted in éjjel, kaja, szerelmes nyáladzás, vattafakk? by szexesnyuljork on november 21, 2010

ja és az előzőhöz még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy – bár bizonyára az én olvasóim közül senki sem ilyen kétségbeesett, önző, szemét némber – ti ne csináljatok ilyet.

ha eddig ugyan nem is, de mostantól már mindenképp tudjátok, hogy ez a szánalmas tett bizonyos fiúk bizonyos jelenlegi nőinek nagyon rosszul esik.

de hát engem ilyen szemetek úgysenemse olvasnak. ha mégis, akkor most őket biztos megtérítettem.

és most kitekkintyő ötletvadászat, majd fajitas készítés neki.

ápdét: egész jó lett.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on november 22, 2010 at 17:35

    köszbazmegkösz,deezzelelkéstél:D
    amúgy tényleg. hétvégén majdnem lett valami valami, erre kiderült, hogy nem fajin a dolog. nagyon nem.
    persze megoldottam, csak ha előbb írod meg ezt a bejegyzést, talán tudok olvasni a jelekből:)

  2. szexesnyuljork said, on november 22, 2010 at 19:54

    te kis huncut

  3. Panka said, on november 23, 2010 at 21:24

    újra együtt??:)))..vagy benéztem és tök másról írtál..?!


heh?

