Szexésnyúljork

674#

Posted in éjjel, fémösz-ség, vattafakk? by szexesnyuljork on október 10, 2010

szóval most nem tudom, hogy nekem zavarban kéne-e magam éreznem. mert nem érzem, de úgy gondolom, hogy az a másik azt szeretné, hogy zavarban legyek. biztos jól esne azt látnia, hogy valamennyire engem is megérintett ez a dolog. ez azonban nem így van. de ez biztos szarul eshet annak, aki azt hitte, hogy itt majd lesz valami további. (merthogyazért homály vagyok, de azt tudom, hogy nem lett volna ellenére, sőt.) szerintem nem bonyolult a helyzet. szerinte lehet, hogy igen. szóval most nem tudom, mi legyen. tök jó lenne elkerülni egy kínos beszélgetést. semmi szükség rá. és ha már annyira szeretjük a sztereotípiákat, akkor összefoglalom ezt a jelenséget annyival, miszerint férfias vagyok. bár szerintem nem hasonlítható ez egy ilyen megduglak-és-nem-hívlak-fel jelenséghez, de szerintem igen férfias lehetek. amennyiben a férfias itt a bunkó szinonimája. nem hinném, hogy ekkora galibát okoztam volna, de lehet, hogy az a bizonyos másik így érzi.  eddig nem igazán érdekelt a dolog, de a mai után úgy érzem, hogy lehet, hogy érdekelnie kellene.. de még mindig nem igazán. csak gondoltam.. ehh, whatever.

viszont. a kölcsönös meg szecessziós étteremben vacsorál. az milyen kedves. beszabehu.

heh?

