Szexésnyúljork

666#

Posted in önsajnálat, fesön, kaja, kárriér, maipara-hipochonder, marcel, nappal by szexesnyuljork on szeptember 30, 2010

najó. mivel mostanában tulajdonképp rettentő cuki az élet (eltekintve ilyen banális dolgoktól, mint a múlt szombati – kurrvajóeszméletlen – buli utáni kis felébredés), tulajdonképp csak apróbb panaszokkal tölthetem ki eme ördögi-jubileumi bejegyzést, minthogy:    (megjegyezném: randomsorrend, összeállításában semmilyen logika nem keresendő.)

1. ma nekiálltak felújítani a házat, ezért alpári köcsögök nyomulnak itt egész nap, és mivel a fölöttünk lévő – csórórészleg – függőfolyosójával kezdték, nekem ez külön szopacs.

2. a macskám egy pofátlan kis rohadék.

3. nincs pénzem, a kaját még nem is sajnálnám annyira, mint például egy bizonyos szeptemberi lapszámát egy bizonyos amerikai kiadványnak, meg néhány (tényleg csak néhány, szinte jelképes mennyiségű) ruhát. hogy érezzem, hogy NŐ VAGYOK!!!   ejj :] na. csak kínos és szokatlan.

4. meg hát a belsőségeim is szerteszéjjel vannak baszva, egész nap fetrengek mindenféle fájdalmaktól, és akkor arról még nem is beszéltem, hogy azzal a csöppnyi kis agyammal sincs minden rendben.

5. illetve elvesztettem egy bankkártyát. a lakásban. namost. vagy a macska játszotta el valahova, vagy kidobtam krumplipucolás/vagy valami hasonló asztali mocsok keletkeztetés (??) után. szóval. ez nagyon nagyon nagyon gáz. ha valaki nem tudná. azért is, mert nem az enyém. meg azért is, mert használnom kellene.

6. és .. hát a héten valahogy a munka dolog sem pörgött, de ma jó leszek és okos.

sajnálom, de csak ennyi telik ki tőlem ma. így 666-nak.

de a lényeg, hogy nekem így is ki van a fakkom mindennel.

és mindenen – sajnálatos módon – még a kifliség sem segíthet.

ápdét/5. meglett. lehet, hogy valaki azt akarja, hogy néha rendet rakjak. a szobám kész volt, épp a konyhapultnál tartottam, amikor meglett a bankkártya. becsúszva a melegszendvicssütő mögé. órrráj. most egy árnyalattal rózsaszínebb lett minden. és fő az ebéd. hmm.

heh?

