Szexésnyúljork

663#

Posted in apróörömök, kaja, nappal by szexesnyuljork on szeptember 20, 2010

szóval. az úgy történt, hogy janka a múlt héten egy este finoman emelte konyhám (és fürdőszobám) fényét (kurvajól festek hajat, mint kiderült). és arról beszélgettünk – persze a világ igazán fontos dolgai mellett, minthogy togó gyermekei és hasonlók -, amiről vaddi is értekezett nemrég. azaz, hogy mostmár tényleg új életet kéne kezdeni így bél-ügyileg. szezongyümölcsök, meg hát az egész nap. azazhogy. megtudtam, hogy este nem szabad gyümölcsöt enni, mert belédrohad. azt reggel kell. este meg tejtermékeket. (mert az már alapból rohad? nem tiszta.) szóval. a minap, mikor épp bizonyos húsgolyókat tömtem magamba, abban a bizonyos kék-sárga svéd bevásárló- (és étterem)központban, boldogan újságoltam neki és a másikmásik eszternek (teliszájjal), hogy milyen ügyes is vagyok. azt a napot ugyanis egy fürt szőlővel indítottam. és, bár tudom, hogy azt este kellene, de utána küldtem egy joghurtot is, bocsánat. … ennek nagyon örültek, de én néhány másodperc múlva helyesbítettem. eszembe jutott ugyanis, hogy ez a rettentő egészséges szőlő-joghurt kombó mindössze 5 perccel előzte meg egyik kedves kollégám azon kérdését, miszerint: “na, lemegyünk ebédelni?”  így a fürt szőlőt és a barackos (igaziházi!) joghurtot letakartam némi vörösboros marhapörkölttel is. csak, hogy meg ne fázzon. és mindez körülbelül öt órával előzte meg azt a jelenetet, amikor húsgolyókkal teli pofával meséltem a lányoknak, hogy milyen egészséges is vagyok, de azt hiszem kezd beszippantani a történet.

Reklámok

heh?

