Szexésnyúljork

643#

Posted in Uncategorized by szexesnyuljork on augusztus 23, 2010

a cefi nagyon rossz, mindenkit megbánt, közellenségként viselkedik, ráadásul még az újságoshoz sem tud úgy bemenni, hogy ne vegyen meg hirtelen felindulásból 800 oldalnyi szeptemberi divatot. a bazaart azért vettem meg, mert az amerikai vogue még nem érkezett meg, és ez – bár előre sejthető volt – nagyon elszomorított.
meg azért, mert olyan szééép.
és utána még ENNIVALÓT is vettem.
nem ám vagyvagy. szórjuk két kézzel, ami most a passzívcigivásárlás megszűnésével felgyülemlett.

7 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. janka said, on augusztus 24, 2010 at 11:29

    remélem hozod azt a 800 oldalnyi divatot..:P

    • szexesnyuljork said, on augusztus 24, 2010 at 15:47

      naná! akartam is mondani, csak mindig elfelejtettem :D
      tőled meg majd kérem vissza a júliusit.
      de ne görögországra hozd vissza, mert leszakad a táskám :D

  2. Ninetke said, on augusztus 24, 2010 at 12:41

    na de jo, én is épp leszokom a cigiről (vagy mondjuk inkább hogy egy ideje nem dohányozom :)) és pont ma örömködtem, hogy mennyi pénzt sporolok így amit majd jól elkölthetek pl a wampon

  3. szexesnyuljork said, on augusztus 24, 2010 at 15:48

    én eddig sem cigiztem, az a legjobb. csak passzívan. és mégis meglátszott a pénztárcámon néha… most kipróbálom, hogy milyen csak saját magamra költeni :D

  4. Ninetke said, on augusztus 24, 2010 at 15:57

    Áh már értem ;) mindennek megvan az előnye :P

  5. janka said, on augusztus 24, 2010 at 22:54

    tudom-tudom, tervbe volt véve a visszaadás, csak azóta nem nagyon találkoztunk. meg a japán csávó könyvét is.


heh?

