Szexésnyúljork

623#

Posted in apróörömök, nappal by szexesnyuljork on augusztus 2, 2010

indulok japánra. meg laptopért. meg gofriért. olyan izgi.

amikor meg a 7esről meglátom a corvinust szemben magasodni,

mindig összeszűkül a tekintetem!

olyankor annyira szigorú vagyok, hogy mindenki beszarik tőlem a buszon!

ja, tegnap meg zöldpardonban voltunk. ja. bizony. támogatjuk a kis közönséggel rendelkező, kedves baráti, mindazonáltal kurva szar zenét játszó együtteseink látképét. PFUJ!

és arra is kiváncsi vagyok, hogy ha majd nyóccá lesz a belépő, akkor is százasokat kell-e majd váltani, és egyenként bedobálni abba a szarba, ammitől meg totál vidámparkban érzed magad.

arról meg már inkább szót sem ejtek, hogy én mennyire utálom a vidámparkokat.

(kivéve a prátert régen.)

NYEH!

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on augusztus 2, 2010 at 20:11

    basszákmeg.
    engem meg kajakra NEM ENGEDTEK EL!
    pedig ilyen velem még sose fordult elő.

    • szexesnyuljork said, on augusztus 3, 2010 at 01:23

      HÖHÖ!! :D
      látod? semmi ez a 19, ne aggódj :D


heh?

