Szexésnyúljork

621# apropo celebspotting

Posted in fémösz-ség, fesön, nappal, partihard by szexesnyuljork on július 28, 2010

ki akarna salahiné lenni? senki, ugye?

én nem. nekem az is jó, hogy az utolsó házból (nemakaroktöbblakástnéznikönyörgök) hazafelé jövet eldöntöm: nem veszek semmi cuccot. legalábbis ma nem. merthogy most meg cipő kéne. persze. szóval eldöntöm. épp kenném az otthoni ajándékpalacsintákat, amikor apa (!) felhív, hogy most ment el a petőfin az angol használtruha (!) bolt előtt autóval, és szemüveg nélkül (!), menet közben(!) látott a kirakatban egy ruhát, amit el tudna rajtam képzelni.

(.)(.)  ha már itt tartunk.

ja azt persze itt nem meséltem, hogy otthon mekkora felháborodást váltott ki a nude divat.

merthogy én, nyúlpöcsnyúl hófehérke vagyok. ami a nanushkámhoz tökély, hiszen az a lényeg, hogy egybeolvadjak a ruhával, michelle obamán ez nem áll jól. hát neki más a nude. na. szóval otthon eztet nem fogják föl, oszt ebből ilyen egész napos háborúk vannak. ha meg fekete, akkor meg jajdeelüt tőle a fehér lábam. én pedig végletekben gondolkozom, úgyhogy szopó!

de most nem tudom, hova akartam kilukadni evvel ám!

fakk mí hard.

*ja és bytheway nude, obama, meg a fenti mappa láthatatlan összefüggései: a ruha, ami a försztlédin van a mappa elején, na az WOW. és nem mellesleg a csaj is egyre jobban néz ki.

Reklámok

heh?

