Szexésnyúljork

609#

Posted in előélet, kaja, kárriér, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on július 18, 2010

van három dolog, amit nem értek.

1. miért van akkor csevapcsicsa, ha már nem vagyok itthon. mármint, hogy lehet este hatkor csevapcsicsát sütni. miért nem délután 3-kor. amikor még itthon vagyok. és nekem már nagyon visszamehetnékem van a hasisba. nem bírom itt hatig. meg még kitudjameddig, mert akkora csak a vendégek érnek ide. a késős vendégek. ehh.

2. nem szeretem az újkutyát. főleg a nevét: rumli. annyira kurvaciki. próbáltam átszoktatni a chuwira, de annyira nem bírom a pofáját, hogy igazából leszarom. és nemes egyszerűséggel kutyának hívom. a névválasztáson kívül a másik misztikum: még nem volt olyan, hogy én egy kisállatot ne szerettem volna. hiszen az tömör cukiság. de ez az állat nagyon felbasz. és nem is csak azért, mert ilyen Pamacs (nyugodjékbékében) pótlék akar lenni szerepe szerint (meg fajtája szerint). pedig azért kéne, hogy kiakasszon. bár teljesen elképzelhető, hogy ez van tudatalatt.

3. tudom, hogy sohaviszontnemlátásra, én is egyetértek, és tudom, hogy nagyban az én hibám, ami történt, de az ilyen “eltávolítás az ismerősök közül” ítélet olyan gagyi. normally, ha mondjuk én zárok le valakivel valamit, legyen az volt faszi, összeveszés, vagy mittudomén még mi lehet, nem törlöm le. és nem azért, hogy nézegessem tovább, hanem csak egyszerűen nem érdekel ez annyira. nem is csak az hogy nem méltatom ilyen akciókra (de ez is), de most ki a fakk törődik azzal, hogy ott vagy-e vagy nem. persze azokat le szoktam, akik idegesítenek. vagy minimum a falamról eltűntetem. meg töröltek már le nagy szerelmi fájdalomból, hogy ne kelljen nézni a mindennapi cukiságaimat egy üzenőfalszerűn. azt mondjuk megértem. csak az ilyen bosszú izéket nem. persze, ha belegondolok, fingom sincs miért történik ez, lehet, hogy az érthető okból és nem az érthetetlenből. csak ez olyan 15 éves vagyok és iwiwes. (szomorú belegondolni, hogy az iwiw a ciki szinonimája lett. és nem azért, mert nem értenék ezzel egyet, csak hát így múlik el a világ dicsősége.)

4. most viszont jött egy ügyeletes cikk feladat, szóval ennyit az értetlenkedésből.

Reklámok

heh?

