Szexésnyúljork

607#

Posted in fémösz-ség, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on július 17, 2010

1. dögöljön meg a trent reznor. már annyira ki vagyok akadva rá. tudom, hogy állítólag ő is csak ember, de azért ez a kijelentés nem egészen felel meg a valóságnak. sokkal jobban állt neki a véznaság meg a drogozás meg a durvulás, mint ez a G.I.joe dolog. aztán házasodik, a kurvájának csinálja a fos zenét. és most még EZ is. annyira szar ez.

2. a júliusi, brit vogueban mihalik enikő van. faszim szerint nem az a teljesítmény, hogy egy magyar picsa bejut a vogueba, hanem az, hogy ezt a faarcot én fel tudom ismerni.

okos vagyok és ügyes.

3. és ha már celebség: kósa és csen hegyalján állatkodnak. idősebb kankónak meg állítólag pánk haja van.azt megnézném.

Reklámok

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on július 18, 2010 at 17:22

    1. szegénykém. ez tényleg szarul eshet neked
    3. hát igen:D és nem s ez a durva, hanem az például, hogy a tesóm kért a fis énekesétől esznégypét (mivel dídzsézett épp) és erre kovácskrisztián megkérdezte tőle, hogy te csak nem a csenge nővére vagy? meg még punk is a csaj. most ment el orvoshoz, mert a szúnyogcsípésektől ödémás lett a bokája (nemhogyszétpogóztavolnainkább…)

  2. szexesnyuljork said, on július 18, 2010 at 17:31

    lúúúúzer :D
    de tényleg tiszteletbeli celebek vagytok. vagyishogy az nem jó szó, mert a celeb az gagyi embert jelent. de ezt kevesen tudják.
    beszélgettünk is rólad atesszel. szerintem menő vagy. :D

    és örülök, hogy életben hazaértetek :]

  3. barbi said, on július 18, 2010 at 19:31

    én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy aki a velvetre ezt feltette, elolvashatta volna előtte az irományát, vagy valakivel leellenőrizteti a magyar nyelvtanát. na engem az jobban sokkolt x]

  4. szexesnyuljork said, on július 18, 2010 at 20:16

    hát én csak egy hibát találtam benne, az együttes neve nem stimmol, de msotmár tök rosszul érzem magam, hiszen én ezeket mindig kiszúrom és most nem találok semmit.
    a fogalmazásra adnék inkább egy 1-est.


heh?

