Szexésnyúljork

606# seggem a szádra pattanhat

Posted in apróörömök, éjjel, kárriér, vattafakk? by szexesnyuljork on július 17, 2010

1. végül beiratkoztam a nyelvtanfolyamra, ha bárkit is érdekelne

2. a meló meg kurvajó, holnap (vagyis már ma) két cikkem is lesz egyszerre

—>

az van, hogy régen nagyon figyelemfelkeltő címeket írtam, amiről leszoktattak, merthogy “nem vagyunk mi BLIKK!” (pedig a MH aztán nem állt messze tőle, legalábbis gyanús, hogy bármit leírhattam. és van ám itt önkritika: aki csak úgy belerakja, amit írok, ott hajajj. :]  nem ám. fasza vagyok.)

eztán kezdtem langyibb címeket adni

ma volt egy olyanom, hogy kettős merénylet mittoménhol iránban

ezt átírták VÉRFÜRDŐ-re

mellette egy másik cikkem az olajfoltról

“vége a szivárgásnak” címmel

javasoltam, hogy ha már vérfürdő, akkor a szivárgás lehet “vége a rémálomnak”. amúgyis szerintem kicsit tamponos így. erre meg azt mondták ez így jó.

nem tudok kiigazodni.

mindenesetre a holnapi MN-ben ott lesz a két cikkem egymás mellett: VÉRFÜRDŐ és SZIVÁRGÁS

és még csak nem is menstruálok.

az kéne még.

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Noémi said, on július 17, 2010 at 13:02

    wow, tök jó :)
    (ámbár tényleg van valami tamponosság benne :D Node sebaj!)

    milyen nyelvtanfolyamra?

    • szexesnyuljork said, on július 17, 2010 at 14:32

      japán.
      illetve még utólag átírták a szivárgást.
      nem bírták a mensit. :]

  2. Noémi said, on július 17, 2010 at 15:26

    fú, a japán az tök kúl. A legjobbfej csoporttársamnak japán volt a másik szakja és állandóan áradozott róla :) Most is azon van, hogy sokszor inkább kedvtelésből japánozik, minthogy a szakdogáját írja :)

  3. szexesnyuljork said, on július 17, 2010 at 15:34

    hát, akkor remélem jó lesz :]


heh?

