Szexésnyúljork

604#

Posted in önsajnálat, marcel, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on július 13, 2010

vásároltam egy csodát.

talán már írtam is róla, de mivel mindenkinek megmutatom, aki csak belép a lakásba, akár kétszeri említést is megérdemel.

térdig ér. kék és fekete. minden belefér. hatalmas. el lehet veszni benne. szagszűrője is van. meg kis billenő ajtaja. legszívesebben én használnám, de hát mégiscsak a macskának vettem.

azonban komplikációk adódtak.

mikor megrendeltem, már akkor azon “aggódtunk”, hogy mi lesz, ha marcelnek annyira megtetszik, hogy bele fog költözni és nem akar majd beleszarni.

akkor még…

akkor még senki sem gondolta volna, hogy ez a félelem valósággá válhat.

de tudom, hol rontottam el.

túl sokáig vártam, hogy használatba helyezzem.

itt volt az agancsos szobában. alom nélkül. arra vártam ugyanis, hogy az előző alomtálca sztoriját végleg lezárhassuk. (azaz, hogy abból elfogyjon az alom. mindegy, ebbe ne menjünk bele, ez vagyok én, és az én az igen bonyolult.)

szóval ma végre eljött a nap.

almot szórtam bele.

megmutattam marcelnek.

aki egyből belefeküdt.

ahogy szokott.

hiszen lassan 3 hete erre használja azt a rohadt, szuperdizájnos hodályt!!!

heh?

