Szexésnyúljork

598#

Posted in apróörömök, éjjel, fesön by szexesnyuljork on július 2, 2010

elmentem a zarába a franciabloggerinás pólókért
sejtettem, hogy már nem lesznek ott, hiszen tök nagy botrány volt belőle
az eladó csaj azt mondta, hogy két napig voltak kinn a polcokon
fakk, de lekéstem kurvára. :(
mindegy így is elvertem egy havi (adózott) fizetésem. úgyhogy leállok.
de most jó.

és végre van marla singer NUDE koszorúslányruhám. vagyis, ami annak megfelelő. adaptácijó.

6 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lylo said, on július 3, 2010 at 14:14

    Miért volt nagy botrány? :O

  2. szexesnyuljork said, on július 4, 2010 at 01:57

    hát “szegény” pandora és betty nem igazán tudtak róla, hogy rárakták a képüket a pólókra. pedig nagyonnagyon akartam magamnak olyat, bár úgy látszik nem eléggé. míg előbbinek nem volt különösebb gondja vele, utóbbi állítólag jogi lépéseket is tett, szóval (mint a zarában oly sok más terméket eddig) ezt is vissza kellett hívni a polcokról.
    itt a sztori, ha érdekel:
    http://ourfashion.blog.hu/2010/06/07/mas_a_francia_bloggerek_elete
    http://www.leblogdebetty.com/2010/05/22/zara-we-have-a-problem/
    http://www.misspandora.fr/zara-we-have-a-problem-la-suite/

  3. Lylo said, on július 4, 2010 at 14:23

    köszi szépen :))

  4. ninetke said, on július 8, 2010 at 12:45

    elvileg pepe jeansben van pandorás

    • szexesnyuljork said, on július 8, 2010 at 17:51

      WOW!
      és olyan hol van? csak mert asszem én olyanba nem járok :]

  5. ninetke said, on július 8, 2010 at 18:01

    én sem csak hallottam :) de van a westendben és az árkádban az tuti. remélem azt nem vették még vissza.


heh?

