Szexésnyúljork

590# †

Posted in halál by szexesnyuljork on június 25, 2010

na jó. hát ez az előzőelőtti sok bonyodalmat okozott. illetve a konklúzió meg most igen rosszkor jött.

valaki öngyilkos lett a héten.

egy gyönyörű, magas, aranyos lány. (szerencsére) csak néhányszor láttam, bár abban reménykedtem, hogy bekerül a szűkebb körbe, nagyon szimpatikus volt.

biztos szarul hangzik, de örülök, hogy nem ismertem jobban, mert így is olyan         mélységesen        szomorú          vagyok. annyira nyomaszt. még akkor is, ha valóban csak magamat siratom.

a vallásom hivatalos álláspontja szerint, aki öngyilkos lesz, az pokolra kerül.

személyes hitem szerint viszont Isten, ha már ilyen penge az emberek lelkét tekintve, talán elfogadhatja, hogy igenis létezik olyan mély fájdalom, ami arra vezethet egy fiatal lányt, hogy vonat alá ugorjon.

csak remélni tudom, hogy nem szerelmi okai voltak.

szóval kedves juli,

remélem megtalálod, amit kerestél.

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ninet said, on június 25, 2010 at 20:13

    Ez nagyon szomorú! Nem tudom kiről van szó, de mégis sajnálom. Az a szörnyű, hogy pont ezek azok az emberek, akikről utólag azt mondják, hogy nem is látszott rajta, mindig jókedvű volt stb. na :(

    • szexesnyuljork said, on június 25, 2010 at 20:26

      tényleg én is csak néhányszor láttam, de jobb is, mert így is alig tudtam elaludni éjjel. vagyis hajnalban.
      annyira nagyon nagyon szomorú.
      a facebook üzenőfaláról nem is beszélve.
      ami ugyan abszurd, de… :(

  2. hmh said, on június 28, 2010 at 00:57

    a szerelmi bánat is
    csak a magányosság
    olyan foka,
    amit már nem lehet elviselni


heh?

