Szexésnyúljork

586#

Posted in önsajnálat, egyetemes, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on június 21, 2010

na, hát az történt, hogy (előszöris vicces, hogy annyira leszarom a corvinust, hogy elfelejtem megnézni a három hete fennlévő felvételi eredményeket.., de most eljutottam odaáig)

kb 150. vagyok (ebben benne vannak a velem döntetlen eredményűek + de legalább pontosan eltaláltam, hogy 50%-ot érek el, habár még így is a jobbak között vagyok a 400 felvételizőből, ami azért shame).

130-at vesznek föl max.

4-es államvizsgával büszkélkedhetek.

a kérdés pedig, hogy első helyre rakjam-e, mert elvileg pázmányra tuti a bejutás és utálom-e annyira a vonatozást ki pilisfakkomra, hogy engedjek a lustaságnak és megkockáztassam, hogy bejutok oda, amit gyűlölök.

nem tudom érthető-e, de júli 8-ig lehet még sorrendet módosítani és izé. szerintem nem sok az esély, szóval izé.

FAKK. már én sem tudom, mit akartam.

arra meg most jöttem rá, hogy mivel ebben a 150-ben benne vannak az államisok meg a fizetősök is, és van olyan aki mindkettőt bejelölte és őket külön számoltam, mert nem esett le. NYÁ!

miaszarabb? diszkós sznobok gyalog 10 percre, vagy … hát az a helyzet, hogy a pázmányra sem jár olyan (legalábbis aki velem végezne, mert amúgy van 1! EGY!) ember, akivel jóban lennék… fresh start… hmm…

szóval vagy a nyomingerek, de jóóóófej, ismerős, haver tanárok kinn a halál fakkján.

VALAKI SEGÍTSEN!!! mert nekem aztán kurvára nincs kedvem az egyetemmel nyomasztani magam.

Reklámok

7 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. kacskaringo said, on június 21, 2010 at 18:52

    már ha csak magamból indulok ki, a corvinusra mennék. valahogy mindig is meg akartam jelölni, mint tovább tanulós helyet, de jelenleg nem vagyok, vagy nem érzem magam olyan szinten a tudásom terén, hogy ezt jövőre meg is tegyem. szóval ez nekem csak egy gondolat marad.

  2. szexesnyuljork said, on június 22, 2010 at 10:53

    az a durva, hogy közben lehet, hogy megszületik az egyértelmű válasz, hiszen eddig senkivel sem értettem egyet, aki a corvinusra szavazott :D

  3. sügérmanci said, on június 22, 2010 at 21:37

    én a pázmányra mennék, meg lehet hogy majd megyek is jövőre…

  4. barbi said, on június 22, 2010 at 21:52

    én meg kényelmi szempontok miatt szkippelném a pázmányt. (lusta dög)

  5. szexesnyuljork said, on június 22, 2010 at 22:16

    ééééés barbié az 500. komment, gratulálok, ezt nyerted!

    hmm. próbálok már nem a távolságra gondolni, mert az az egy óra sem gáz. azonban ma úgy felidegesítettek a pázmányos lúzerek, hogy már nem is tudom.
    mindenesetre holnap felvételi. ha nagyon beégek nem lesz szükség sorrend módosításra :D

  6. barbi said, on június 24, 2010 at 11:18

    megtiszteltetés :):$
    egyébként amennyire egyelőre kívülről látom, elég nagy szakadék van a két hely között – a pázmámyosok szerintem kissé alien beütésű alkeszek, a corvinusra járók meg felsőbbrendűnek hiszik magukat.

  7. szexesnyuljork said, on június 24, 2010 at 12:36

    tudom, hogy én nem vagyok odavaló, meg nem igazán szocializálódok, de a nagy többséget inkább lúzernek nevezném, mint alien beütésű alkesznek…
    bár ez utóbbi csoportba lehet, hogy ezek szerint beletartozom.
    mindegy is, inkább azt vállalom fel, mint a lúzerséget.

    a corvinus meg sznob köcsögbanda, legalábbis akit ismerek onnan, az mind, egytől egyig.


heh?

