Szexésnyúljork

584# uffie’s got the robot rock.

Posted in alkohol, apróörömök, éjjel, önsajnálat, egyetemes, fémösz-ség, nappal, partihard, vattafakk?, zene by szexesnyuljork on június 19, 2010

vannak itt dolgok, mint például fókazsír és narancsbőr, de ez most nem szomorít már. ugyanis.

a faszim azt mondta reggel, hogy lehet, hogy ez az utolsó nyár.

én viszont úgy gondolom, hogy azt tavaly már letudtuk.

szóval nem kellett fürdőruhát sem vennem, helyette hazajöttem TTnybe, és itthon kövérkedek.

illetve három napja egyfolytában uffie megy bele a fejembe és kezdek robotulni is. leszarom, mert kurvajó.

aztán történt olyan is, hogy bájbáj MH, helló MN, ami azért “sokkal kevésbé ciki újság”, sőt. nem ciki. (dizájn és tipó kurvamenő. persze nem annyira, mint egy frankfurter vagy az összes ilyen német nyelvű, de segáz.) őket azonban majd július elejétől boldogítom majd, addig még lesz egy felvételim szerdán. az meg ilyen hátha.

illetve, a nagy tanulásban rendelem a könyveket szép számra, most épp egy murakamit nyomatok és kurvajó dolgokat ír. mármint persze nem túl jók az én lelkiállapotomhoz, mert minden mondata betalál, de csúnyán. japánra kicsit komolyabban rágyúrok, jönnek a regék és mondák, na meg rászánom magam az otthoni sushira is, hátha gazdaságosabb.

aztán volt olyan is, hogy chanel maraton, így ő is jön egy könyvvel, illetve el is bizonytalanított.

nyelvvacila van ugyanis, az eddigi orosz vagy japán mellé most azért megérkezett a francia is, lehet szavazni. sőt, ha igazi bloggerina lennék, csinálnék ilyen kis szavazógépet, miszerint mi legyen az új nyúlanyanyelv.

mennek szépen a meccsek is, ennyire szürreális vb-t vagy eb-t én még nem láttam, sírva lehet röhögni a németeken, angolokon, franciákon, gondolom a portugáljaim meg a spanyolok is kiesnek, úgyhogy megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy nem valakinek, hanem valakik ellen szurkolok folyamatosan. ez legutóbb tegnap este a corvinon történt, és CSEN BASZOD OTT VOLTÁL? csak mert a noncsi azt mondta, hogy látott, de basztál felvenni a telefont.

nagyon kis csini voltam, az a kurva kalap mindig bejön. a leszbikus pultos csaj mindig egyből rohant kiszolgálni, ha meglátott, teljes siker. egy valaki nagyon bámult, abba egészen belepirultam, de utólag kiderült, hogy ismerős volt és csak köszönni akart. namostviszont a kontaktlencsém, az ilyen épphogylássak és nem sastekintet, úgyhogy abban a tudatban kuksiztam a karimám alatt, hogy hihetetlenül vonzó NŐ vagyok. utána persze kicsit lelombozódtam, de jó tudni, hogy a leszbikus pultosok mindig ott lesznek nekem.

ja és az is rettentő fontos és megosztásra szorul, mondhatni tudja meg a világ, hogy nyáron akarok bulizni. de így szétcsapni magam. csak, hogy végre történjen valami. érezzek valamit. még akkor is, ha az a hányás maró íze a torkomban. de akarok. egyedül.

na az meg már még egy másik téma. és ahhoz meg már végképp nincs jogom, hogy pont én sokalljak be mindenféle sztorizásoktól. de ez meg már megint egy másik.

meg arra is rájöttem, hogy addikttá váltam, már ami a zenészeket illeti, és egészen biztos vagyok benne, hogy sosem járnék már nem-zenésszel. az milyen náci dolog?!

ja és van új kiskutyánk, folyamatosan a bokámon lóg, de egyszerűen nem tudok neki komolyan nemet mondani.

a tüzijátékot meg igazán abbafejezhetnék a szomszédban, mert ennyi ünneplés már igazán elég.

megyek is vissza a muramakimhoz.

Reklámok

7 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. csen said, on június 20, 2010 at 02:09

    nya. el kell szomorítanom téged, két okból is. egy: nekem nem bejövős a zene (de a komplett jzkl-t felfedeztem a klipben) és különben is, mi az, hogy az utolsó nyár. kettő: én kérlek teljes mértékig be voltam baszarintva (megkaptuk aéreccségi bizonyítványt, ügye), azért nem vettem fel és szerintem nem voltam a corvinon, mert az kicsit messze van újpesttől. ha jól emlékszem:)
    amúgy hidd el, nyúlia, hihetetlenül vonzó NŐ vagy ám. bár lehet, hogy én a leszbikus pultoscsaj kategóriába tartozom:D
    gyere velem voltra. négyszemélyes a sátor, úgyhogy elférnek a ruhák is;)
    meg a zenészek, meg a szusi. pontosan.

  2. szexesnyuljork said, on június 20, 2010 at 11:18

    :]

  3. szexesnyuljork said, on június 20, 2010 at 11:20

    amúgy még jó, hogy neked nem jön be a zene, mélységesen csalódtam volna benned :D

  4. emmácska said, on június 20, 2010 at 11:50

    uffie? ejnye ejnye:D

    az meg mit jelent, hogy az utolsó nyár?

    amúgy meg a zenészdologgal énis így vagyok. jártam már sportolóval, éltanulóval(!!), bulihuligánnal.. de eddig a zenészek a legjobbak. :]
    jaés strandolhatsz nyugodtan. úgy hallottam idén menő a fókazsír.

  5. szexesnyuljork said, on június 20, 2010 at 12:56

    :D
    hát hogy utolsó nyár, merthogy az időjárás miatt. ja igen, azt kihagytam.
    szóval világvége, vulkánok ésatöbbi. és szerintem már ez sem nyár. a mostani. ennyi volt. jövőre már mi is meghalunk.

  6. bija said, on augusztus 20, 2010 at 20:26

    te vagy a képen?:)


heh?

