Szexésnyúljork

570#

Posted in apróörömök, egyetemes, fémösz-ség, kárriér, nappal by szexesnyuljork on május 17, 2010

corvinus: lófasz, beléptem az épületbe és totál rosszul voltam, ez a fehér-formatervezett-fotelek meg minden fém, meg de sznobok vagyunk nagyon nem jött be, utána meg bebizonyították, hogy mindenki tök hülye, aki nem tudja, ki tanganyika elnöke. tökmindegy, legalább elmentem rá és akkor ez le van tudva, meg rádöbbentett arra, hogy a másk felvételire majd miket kell tanulni kb.
közben lakásnézés folyamatban, bár az is bonyolódik, az első szerelem ugyanis túl egyszerű lett volna, ma meg egy nagyon dizájnos, KELETIMINIMÁL lakást nézek meg, ami így utólag nem túl jó ötlet, mert igazából sima fehér falakkal, bútor nélkül (meg a faszim fantáziájával) kéne kibontakozni, nem egy kulcsrakész, tévés makeover-es berendezett cuccba beköltözni, az totál irodista-agglegény téma.
aztán ma meg megyek a ceu-ra egy arab csávó előadására, és az meg olyan fura (persze kívülről nézve hasznos meg pozitív), hogy kedves kollégáim úgy küldenek el mindenféle sajtós cuccra, mint egy teljes értékű munkatársukat, emiatt persze a fogadóknak fogalmuk sincs arról, hogy nekem meg fogalmam sincs arról, mit kéne csinálnom, mert én még csak ilyen kis izé vagyok, aki sosem tanulta ezt.
szóval az persze jó, hogy legalább ők nem tudják, csak aztán én odamegyek egy sajtótájékoztatóra vagy egy háttérbeszélgetésre aztán nem igazán tudom mit is kéne személy szerint csinálnom, azon kívül, hogy szépen végigjegyzetelem.
de az mondjuk aranyos volt, hogy a múltkor a gundeles sajtótájékoztatón annyira meggyőző volt a megjelenésem, hogy még ismerős is voltam embereknek és kérdezték, hogy eddig ugye egy másik lapnál voltam? … én meg nagyban örültem, hogy úgy nézek ki, mint aki már egy másik lapnál is volt.
nagyjából ez most a helyzet.
ja meg tételkidolgozósdit is játszom, felváltva vizsgára meg államvizsgára, arra rá kell gyúrni kurvára, és most esett le, hogy három hét van hátra addig, és az kurvára nem poén.
na csöccsenet.

heh?

