Szexésnyúljork

563#

Posted in apróörömök, egyetemes, fémösz-ség, kaja, kárriér, nappal by szexesnyuljork on április 19, 2010

elnézést, csak annyi minden történik, hogy nem is tudom.

például behívtak az újsághoz, mert hát lett hely és asszem felvettek vagy akarnak, nem egészen tiszta, egy hónap múlva kiderül.

leadtam a szakdogát, most meg házidogát kell írnom, szóval annak sincs vége, és ha azt is megírtam akkor államvizsga tételkidolgozósdi kezdődik.

nagyon éhes vagyok, mindjárt tolok valamit a búrámba.

aztán volt itt még twist fotózás is, és aki lemaradt volna a fészbuk állapotomról (:D) annak akkor üzenem a következőt:

“volt itt ez a bizonyos teszt, miszerint “melyik magyar alternatív énekesnek kellene szerenádoznia az ablakod alatt?”. nem hinném, hogy sokan vannak, akik elmondhatják, hogy igenis végrehajtották a küldetést és az eredmény valósággá vált. nos nekem anno kijött a “szűcs krisztián (HS7)”, és tegnap a szűcskrisztián szerenádozott nekem. (fürelíz) igaz nem az erkélyem alatt, hanem az erkélyemen. de szerintem attól még ér.”

hát ez van mostanában.

de tényleg rohadt éhes vagyok.

azt meg nem tudom, hogy holnap fanfare koncertre menjek (ahhoz már annyira nincs kedvem) vagy szülinapozni (ahhoz meg alapból nem volt). nyehh. nehéz az élet emberek.

Reklámok

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. sügérmanci said, on április 30, 2010 at 12:47

    voltál fanfare-on (a punnany massif is akkor volt, nem?)?
    utána jöttek pécsre, mert pen volt, és ők voltak a házigazda zenekar vagy miaszösz, négy napon keresztül mókáztak, egész jó volt…

    • szexesnyuljork said, on május 1, 2010 at 13:40

      nyem voltam, de elvilen a puncisok voltak előttük. az ne jött össze az az este, helyette szülinapozni mentem.


heh?

