Szexésnyúljork

562#

Posted in önsajnálat, fémösz-ség, kritikus, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on április 11, 2010

annyi méreg van bennem néha, hogy nem is értem.
a mai nap is csodásan kezdődik, ezzel a kettékúrt szavazással.
amin persze, nem mindegy, hogy részt veszel e, mert minden szavazat számít.
na ez egy olyan dolog, amit még mindig nem értek. mert szerintem kurvára mindegy, amíg nincs olyan párt, aki nem hataloméhes, balfasz gecik csoportosulása.
aztán meg elmész szavazni és legszívesebben tényleg faszt rajzolnál, ami pedig akkor a legviccesebb, amikor 21 éves zsenge korodból kifolyólag meleg kézfogással és ilyen emlékbaszással (kis kerek cucc, rajta hogy én vagyok a világ legfaszább elsőáldozója) fogadnak és le is akarnak fotózni.
amit persze, közszereplő lévén (és állítólag már nem csak a faszim miatt, hanem magam miatt is, ez azért jól esett :]), meg mert beteg vagyok, mintaszar, illetve a fentebb említett tömény undor miatt: nem engedtem.
az meg persze csak egy másik felbaszó tényező volt, hogy hazafelé végig azt hallgattam, hogy ugyan miért nem hagytam, hogy az arcképemet megörökítsék (miután odafelé meg azt hallgattam, hogy mennyire undorító az a kék adidas pulcsi, ami kilóg a kabátom alól). ez meg az én kis bizonytalan, döntésképtelen természetemmel nem egy szerencsés dolog. mármint az, ha felindulásból csinálok valamit, utána meg basztatnak érte, és akkor bűntudat meg minden és még most is ezen kattogok, hogy a faszom az egészbe, miafaszér kell mindenbe beleszólni, komolyan az lenne a legnagyobb gyönyör, ha a kibaszott arcképem (a kék adidas pulcsival) megjelenne a helyi témában vagy holafaszomban, miközben hetente van egész oldalas cikkem (mittomén hánytízezer példányban), és a nevem valami olyan mellett, ami értelmes????

4 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eszter said, on április 12, 2010 at 22:41

    Én se értem, mi a pélóért kell fotózkodni választás alkalmából. Az elsőáldozást még megértem, de szavazás, like WTF? Haha, Helyi Téma fotózott a helyszínen? :DDD Akkor már értem a “komcsilistát”: úgy csinálnak, mintha elsőszavazót fotóznának, közben meg készül az ominózus, sokat emlegetett “komcsilista” :D LOL Bár mondjuk, komolyra ford., nagy para nincs, mert szavazni minden állampolgár elmehet, bárkit le is fotózhatnak, még szélsőjobbos zuglap is, ráadásul még mákod is van, mert hát a MH is inkább jobbos, mint balos, ugye, szóval lefejezni biztos nem fejeznének le érte odabent… max, ha belelóg egy szegfű a képbe, de akkor meg a népzsabóság még átvehet! :D Adidas meg rulez!

  2. sügérmanci said, on április 14, 2010 at 11:15

    nem kapcsolódom semmihez:
    ma egy cefi nevű kölyökkutyával pajtiztam..
    :D

  3. szexesnyuljork said, on április 14, 2010 at 14:21

    eszter: nekem csak úgy általában kivoltafaszom mindegyikkel,a ztán nem voltam jó kedvemben ahhoz, hogy olyan fotó készüljön rólam, mint “jajdejó, szavazunk!” komcsilista..ez poén.. de engem az mh megvéd:D

    sügér: az kurvapoén. bár nem értek egyet azokkal, akik embernevet adnak kutyáknak :D (de amúgy igen.)

  4. Szandi. said, on április 17, 2010 at 18:27

    én ma döntöttem el a buszon, hogy akármilyen kutyám is lesz, Dzson Véjnnek kívánom hívni.
    az olyan macsó.


heh?

