Szexésnyúljork

556#

Posted in fesön, nappal, vattafakk? by szexesnyuljork on március 30, 2010

glódifotó - csak, mert olyan alexásan érzem magam (mondjuk ahhoz még kéne pár cucc)

annyira szar az életem, hogy 16, azaz TIZENHAT (ebból mondjuk csak 12 farmer..) nadrágot találtam az imént a szekrényemben, amikor megpróbáltam betuszakolni (ezt sem írtam még le..) a télikabátaIMat.

1 kuka, 5 cseriti, de a többitől nem tudtam megválni, pedig nem fogom felvenni őket többet. valszeg.

és most előkerítem a nyári cuccaim.

heh?

