Szexésnyúljork

546# engem szeress, ne anyádat

Posted in apróörömök, halál, kaja, nappal by szexesnyuljork on március 16, 2010

mexikói leszámolásnak lehettünk szemtanúi a konyhában.

(a szituáció persze közel se ennyire véres. vagyishogy pont. NEWházi tyúkhúsleves készül, majd sültcsirke, harmadiknak meg palacsinta, megünnepelvén március 16-át, keddet)

de van az a filmekben, hogy eltöröm a lábaid és feldugom a seggedbe.

na az nem vicc.

merthogy jött hozzánk egy tyúk (ami öreg csirkét jelent, de sajnálom, én nem vagyok akkora paraszt, hogy vágjam ezeket a szakszavakat, viszont tudom mi az a vöröstonhal sashimi, anyád!), akinek a szilvinéni eltörte otthon a lábacskáit és feldugta a seggébe!

na ezt a tyúkot felszabdaltukta a faszim és le is fotóztam a mobilommal, mert kamerás és képes vagyok rá.

rettentő durva volt, amikor roppantak a csontok, most meg két lábosban fő a cucc.

ez:

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ninetke said, on március 16, 2010 at 19:47

    Brutál!

  2. Szandi. said, on március 17, 2010 at 02:05

    legyél büszke, az én kanom még egy tojást se tud normálisan feltörni és rántottává alakítani. :/
    nincs meg benne a skill.

  3. mókus said, on március 17, 2010 at 22:09

    leaglább valaki ünnepelte a névnapom.ha nem is tudatosan.vígasztal


heh?

