Szexésnyúljork

532# képpel ápdételve

Posted in abród, apróörömök, éjjel, egyetemes, fémösz-ség, kárriér, maipara-hipochonder, nappal, partihard, zene by szexesnyuljork on március 7, 2010

sebaj, beírom mégegyszer.

szóval a tegnap este kurvajó volt, érzelmes barátnői pillanatok, nem vagyok tehát egyedül a világmindenségben.

ma ébredéskor mondjuk olyan feketefehérnek éreztem magam, mint ha a fotók miatt a valóságban is azzá váltam volna, de mire kiértem a utcára, minden rendes rgb-ben volt. haha. a legjobb novelláim mindig az ébredés pillanatában születtek. régen.

fürge basszusgitáron, pityu nyomja a szöveget, én ilyet még sosem láttam, későn lettem jazzékiel rajongó, de abszolute plusszos volt az este, kaptunk illatos ajándékokat meg suicide bunny 2010 naptárt, amiben nincs is átfedés a 2009-el.

hajnalra hideg lett, de murvára, senkit se tévesszen meg a tavasz szele, mert megfáztok ti is és talán ilyen kiütéseitek is lesznek, amikre jóanyám azt mondta ma a VakVarjúban, hogy kanyaró-szerű. anya azért tudja, mivel kell kiborítani..

szóval valszeg holnap nulla suli, +1 cikk és szakdogaírás, meg számlaleadás! bizony, az első számlám! nyáhá. ez most egész boldoggá tett.

ja és a gibraltári cikkem is feljavítottam, mert újra el kellett küldenem, felturbóztam némi tesóreklámmal (lesz kiállítása március végén, és állítólag nem para némi reklám a cikkben), szóval büszke vagyok magamra.

tegnap mindenki azt hitte rá, hogy a k*sa, mert magas, rövidhajú, szemüveges és végigfotózott. majd szerválok fotókat. jáhhá.

na most, hogy másodszorra is beírtam ezt, kihúzom a netet és befekszem a fűtött szobába egy neocitránnal, némi skinssel és/vagy szexésnyújorkkal.

és itt egy kép. ha már kaptam.

Reklámok

3 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ninetke said, on március 7, 2010 at 23:52

    akkor láttam a tesódat :D

  2. Ninetke said, on március 8, 2010 at 12:46

    Naná :P nagyon jó volt, és a srácra meg kifejezetten emlékszem mert sokat sertepertélt (így írják?) a környéken :) sok jazzéklielen voltam már, de mostanában ez tetszett a legjobban


heh?

