Szexésnyúljork

529#

Posted in apróörömök, éjjel, egyetemes, maipara-hipochonder by szexesnyuljork on március 3, 2010

vannak ilyen örömteli dolgok, mintpéldánakokáért:

1. eddig magamhoz (és másokhoz) képest is meglepően  jól állok a szakdogámmal.

2. reggel 8kor betűzött a nap a lakásba és este 7kor még világos volt.

3. van egy olyan sejtésem, hogy a zenés linkek közül az utolsó holnaptól ismét műkszeni fog, szombaton meg koncert.

4. tulajdonképp ennyi, de engem boldogít.

+1. ja és beteg vagyok. feketepont.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. sügérmanci said, on március 4, 2010 at 20:14

    idén karácsony van, jegyezd meg. nekem is minden összejön, a feketepontokat meg sminklemosóval eltüntetem.
    szombaton megyek én is koncertre ha “nyerek” :D:D:D jegyet….
    de inkább ne nyerjek, vagy nyerjek szolnokra, mert oda meg tuti megyek. végülis oda jössz te is? jó móka lenne….

  2. szexesnyuljork said, on március 4, 2010 at 20:50

    a szolnok sajnos felejtős, pedig az nagyon jó lett volna. élmény, mondhatni.
    lehet nyerni jegyet? :) hajrá, remélem jössz:]


heh?

