Szexésnyúljork

521#

Posted in éjjel, önsajnálat, fémösz-ség, fesön, vattafakk? by szexesnyuljork on február 20, 2010

mellesleg úgy látszik mindenki évfordulós, mi meg kettőfél tegnap óta, de én nem akarok soha többet ünnepelni semmit, legalábbis nem nagyböjt időszakban, vagy úgy egyáltalán.

az este egyetlen cuki pillanata az volt, amikor robi odajött, miután egész este kerülgetett minket a gödörben, hogy azért mi már legalább egy éve, nem? mi meg mondtuk, hogy kettőésfél, arra kicsit úgy elkerekedett a szemecskéje/ji, aranyos volt.

cuccos sincs már állítólag az életében, fura is a viselkedése, de jó.

meg találkoztam egy csajjal, aki tök aranyos volt és rájöttem, hogy glódibalázs szemén át láttam már néhányszor egy bizonyos street fashion fórum képein, egy tervezőcsajt menedzsel és néha a nushival sétáltat kutyát.

én is a nushival akarok kutyát sétáltatni, kéne hozzá kutya, meg hasonlóan közelben lakás, tovább álmodok erről, mint a minap is – ezt is elmeséltem a leánynak – meg azt is, hogy az álombeli vacsorám tök ciki volt, mert nanushka ruhában voltam és ott volt a szandra és én elvből nem szeretek olyan cuccot felvenni, ami.. szóval kispál koncerten sem voltam soha kispál pólóban.

.

.

.

aztán igazából rohadt szar volt a tegnap este, ettől az egy/két eseménytől eltekintve, én tényleg nem akarok semmit sem ünnepelni soha többet, még véletlenül sem, hiszen tulajdonképp  nem azért mentünk ki a lakásból, mert ez az apropó volt, hanem, mert mentünk IHMre, de olyan rosszul sült el az egész, hogy az még jobban rátett azokra a nem kifejezetten pozitív érzelmekre, amik mostanában gyülekeznek bennem.

és arra meg aztán igazán nincs szükségem.

főleg úgy, hogy nyilvánvaló, rosszul rejtem el az ilyen dolgokat, akikkel bajom van, azok tudják egyből. tudják.

és arra sincs szükségem, hogy naaaaaaaaaaaaaa, mivaaaaaaaaaaaaaaan miabaaaaaaaaaaaaaaaaaaj muciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. mert magam sem tudom. de nem is akarom.

2 hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. ninetke said, on február 20, 2010 at 20:19

    lehet, csak téli depresszió, nem? én most jöttem ki belőle…

    • szexesnyuljork said, on február 20, 2010 at 21:16

      csak unom mááááááár :(
      de remélem valóban az.


heh?

